Loading... Please wait...

Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY


AKO NAKUPOVAŤ  


OBCHODNÉ PODMIENKY  
REKLAMAČNÝ PORIADOK  

 

 

AKO NAKUPOVAŤ


Registrácia a prihlásenie

Registrácia zákazníkov Corner board shopu nie je povinná, nakupovať môžete ako registrovaný zákazník aj ako neregistrovaný hosť. Registráciou môžete získať rôzne zľavy a výhody, ako aj možnosť využívať ďalšie súčasti stránky, ktoré pripravujeme. Zaregistrovať sa môžete kedykoľvek počas nákupu alebo v priebehu kompletizovania objednávky.

Prihlásiť sa do Vášho zákazníckeho účtu je možné kedykoľvek v priebehu Vášho nákupu a aj pri procese objednávania. V zákazníckom účte si môžete prezerať objednávky, upravovať údaje, pridávať adresy alebo komunikovať s našim obchodom prostredníctvom správ.


Zľavy a výhody

Nečakané Akcie

- "nečakaná akcia" sa môže objaviť kedykoľvek, akciu oznamujúci banner zbadáte hneď na úvodnej stránke, tento banner tam bude pokiaľ bude akcia platiť,

- trvanie akcie bude časovo obmedzené, maximálne na jeden deň,

- akcie sa budú objavovať minimálne jedna do týždňa,

- akcie budú mať rôznu podobu, či už zľavy na vybraný tovar, na druh tovaru, značku, príp. rôzne kombinácie a výhodné balíky, zľavy na služby a podobne,

- akcia sa vzťahuje na tovar skladom, resp. skladom s poznámkou "Na sklade - mimo predajne",

- pri nákupe cez e-shop postupujte štandardne, tovar si vložte do košíka a objednávku odošlite. My Vás po overení dostupnosti tovaru budeme telefonicky kontaktovať a cena objednávky bude upravená podľa danej akcie. Ak je pri produkte uvedená poznámka Cena - Nečakané Akcie, takýto produkt má už upravenú cenu na práve prebiehajúcu "Nečakanú Akciu". 

Stačí sledovať náš web, aby ste využili možnosť v tú správnu chvílu.


Nákup tovaru

Nakupovať je možné dvoma spôsobmi, v ľavej časti cez kategórie a v pravej rovnakým spôsobom cez vybrané značky.

Sortiment tovaru v našom obchode je zameraný na neoprény, windsurfing, kiting, snowboarding, lyžovanie a balansovacie dosky.

Ponuka tovaru nebude zo začiatku prevádzky e-shopu úplná, čo najskôr sa ju budeme snažiť skompletizovať. 

Všetky ceny sú uvádzané s DPH.

Tabuľky s veľkosťami sú uvádzane pri samotnom produkte a to buď v jeho galérii, v krátkom alebo podrobnom popise. Ak ste nenašli potrebné údaje, prosím kontaktujte nás.

Po výbere, prip. upresnení veľkosti, pridáťe tovar do svojho košíka kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKA.


Dostupnosť tovaru

V našom internetovom obchode ponúkame tovar, ktorý máme priamo na sklade alebo taký, ktorý je na objednávku. Preto si pri nákupe dôkladne pozrite údaj Dostupnosť vybraného tovaru.

Na sklade – produkt máme na sklade v predajni, je dostupný okamžite.
Na sklade - mimo predajne – produkt máme na sklade, no nie je priamo u nás v predajni, tovar je dostupný do 1-3 dní.
Vypredané – produkt na sklade už nemáme a nie je možné ho objednať.
Na objednávku do ... dní/týždňov – produkt vieme objednať od dodávateľa cca do uvádzaných dní/týždňov. *

* Nezaväzujeme sa k dodaniu tovaru presne v uvádzanej dobe, doba dodania je približná a môže sa zmeniť. No keď že chceme byť k zákazníkovi fér, akonáhle je takýto tovar zákazníkom objednaný overujeme si jeho dostupnosť u dodávateľa. Následne zákazníkovi telefonicky upresníme dostupnosť resp. dobu dodania. Ak zákazníkovi nebudú vyhovovať prípadné zmeny v dostupnosti, je možné objednávku v tomto prípade stornovať.

Poznámka: V košíku alebo v objednávke sa zákazník môže stretnúť pri tovare s počtom kusov viac ako 2, s dvojakou Dostupnosťou. Ide o informáciu koľko kusov z daného tovaru je dostupných zo skladu a aký zostávajúci počet je na objednávku(V tomto prípade je postup vybavenia objednávky rovnaký ako uvádzame vyššie pri dostupnosti Na objednávku).

 

Nákupný košík 

V nákupnom košíku si môžete prezrieť zoznam tovaru, ktorý ste si v priebehu nákupu pridali. Pri každom tovare sú uvedené základné údaje a celková suma všetkých položiek bez ceny za doručenie. Pre skompletizovanie objednávky kliknite na tlačítko K OBJEDNÁVKE.


Objednávka

 Proces objednávky pozostáva z krokov:

1. Výber fakturačnej adresy

2. Výber adresy doručenia tovaru

3. Výber spôsobu doručenia a platby, sumarizácia, potvrdenie objednávky

Spôsoby doručenia

Spôsoby platby: Na dobierku, Platba v hotovosti, Iné(Po dohode)

Skontrolujte si Vašu objednávku, pre potvrdenie objednávky stlačte ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU. Odoslaním objednávky súhlasíte s obchodnými podmienkami nákupu cez internetový obchod Corner board shop.

Po odoslaní objednávky Vám bude doručená správa na Vami zadanú emailovú adresu, príp. Vás budeme telefonicky kontaktovať. Ak Ste nenašli správu ohľadom práve zaslanej objednávky, medzi Vašou doručenou poštou, pravdepodobne ju nájdete vo Vašej schránke medzi správami "SPAM". Pokial vôbec nebola doručená, kontaktujte nás prosím telefonicky.

Zmeny stavu, resp. aktuálny stav vybavenia Vašej objednávky Vám bude zasielaný priebežne na emailovú adresu alebo si ho môžete pozrieť vo Vašom zákazníckom účte(registrovaný zákazník).

Elektronická faktúra Vám bude zaslaná na mail, po uhradení objednávky.

 

 

OBCHODNÉ PODMIENKY 


Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.cornerboardshop.sk. Obchodné podmienky vymedzujú práva a povinnosti medzi predávajúcim (dodávateľom) na jednej strane a kupujúcim (zákazníkom, spotrebiteľom) na strane druhej. Vyplnenie údajov v objednávkovom formulári a následné odoslanie objednávky je závazné a je považované za uzavretie kúpnej zmluvy. Kupna zmluva vzniká v okamžiku prijatia objednávky. 

Predávajúci a prevádzkovateľ internetového obchodu www.cornerboardshop.sk je:

Prešport s.r.o.
Malokarpatské nám. 3
841 03 Bratislava
IČO: 35904267
DIČ DPH: SK 2021894941

 

Predávajúci sa zavazuje:

- dodávať kupujúcim iba taký tovar, ktorý si zákazník objednal prostredníctvom internetového obchodu cornerboardshop.sk . Tovar, ktorý je v súlade s normami a predpismi platnými na území SR,

– prikladať ku každému tovaru daňový doklad o zaplatení,

- komunikovať s kupujúcim o jeho objednávke, tj. bude ho informovať prostredníctvom elektronickej pošty o prijatí objednávky a jej vyexpedovaní,

- v prípade nemožnosti splnenia stanovenej dodacej lehoty, bude o tejto situácii kupujúceho včas informovať a konzultovať s ním ďalší postup,

- pred potvrdením objednávky bude uverejňovať pravdivé a konečné ceny, ktoré kupujúci zaplatí za tovar a jeho doručenie. Ceny sú uvádzané s DPH,

- osobné údaje bude využívať len na vybavovanie objednávok a nebudú poskytnuté tretej osobe, s výnimkou prepravných partnerov, ktorým sú poskytnuté údaje potrebné na doručenie zásielky.

Odstúpenie od zmluvy:

Ak po obdržaní zásielky zistíte, že tovar, ktorý ste si objednali Vám nevyhovuje (nesedí Vám velkosť, prípadne sa Vám nepáči farba a pod.) máte možnosť ho vymeniť alebo vrátiť.  V súlade so zákonom možete od zmluvy odstúpiť bez udania dovodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa takto kupujúci rozhodne musí tovar vrátiť v povodnom stave nepoškodený, bez akýchkoľvek známok používania, tak aby bol schopný ďalšieho predaja. V prípade, že výrobok nebude odpovedať stavu v ktorom bol odoslaný, je odstúpenie bez uvedenia dôvodu bezpredmetné.

 

Ak sa rozhodnete pre vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru, postupujte nasledovne:

Balík odošlite naspať s priloženou kópiou faktúry a na jej čistú stranu napíšte spôsob, akým si želáte peniaze vrátiť - prevodom na účet(uveďte číslo účtu) alebo poštovou poukážkou(uveďte adresu). Vrátenie peňazí sa vzťahuje len na cenu tovaru, ktorú ste zaplatili bez poštovného. Pri výmene tovaru na priloženú kópiu faktúry napíšte , za čo presne chcete tovar vymeniť - značka, model, farba, veľkosť. Tovar Vám vymeníme a obratom pošleme naspäť. Ak bude cena vybraného tovaru väčšia, zostávajúcu časť doplatíte pri prevzatí zásielky. Ak bude cena nižšia ako produkt, ktorý posielate na výmenu, peňažný rozdiel vrátime. Pri výmene tovaru hradí poštovné zákazník, okrem oddôvodnených prípadov.

Adresa pre výmenu a vrátenia tovaru:

Presport s.r.o.

Malokarpatské nám. 3

841 03 Bratislava.

 

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK


Reklamáciu je možné uplatniť iba do uplynutia 24 mesačnej záručnej doby od prevzatia tovaru. Sme povinní vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Reklamáciu treba uplatniť hneď ako na tovare zistíte vadu. Ďalšie používánie tovaru može zapříčinit prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a može byť dovodom odmietnutia reklamacie. Reklamovaný tovar musí byť kompletný, čistý, suchý a hygienicky nezávadný. Pri reklamácii je potrebné preukázat, že tovar bol kúpený u nás. Tovar na reklamáciu posielajte poštou a do zasielky priložte kopiu faktury, na ktorej čistú stranu popíšte vzniknutú vadu.Tovar posielajte na adresu:Presport s.r.o. Malokarpatské nám. 3 84103 Bratislava Tovar možete tiež reklamovať aj v našej kamennej predajni.

 

Prevencia

Pri výbere tovaru je nutné, aby zvolený druh a veľkosť výrobku presne zodpovedali potrebám zákazníka. Zákazník pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel využitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu využitia tovaru. Počas celej doby užívania zakúpeného tovaru je nutné, aby zákazník venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám užívania tohto tovaru. Zvlášť je nutné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovplyvňujúce plnú funkčnost a životnosť výrobku, ako napr.: nadmerná intenzita užívania výrobku, užívanie výrobku na nevhodný účel. Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnost a životnosť.

Kedy má právo kupujúci uplatniť reklamáciu?

Ak kupujúci zistí, že tovar pri prevzatí nieje v zhode s kupnou zmluvou alebo sa na tovare vyskytne vada. Za vadu nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku nesprávneho používania, nevhodného skladovania, nesprávneho zásahu alebo keď je tovar opotrebovaný v ramci svojej úžitnej hodnoty. V prípade, že sa jedná o použitý tovar, za vadu nemožno považovať opotrebovanie, ktoré tovar už mal pri prevzatí kupujúcim.

Uplatnenie reklámacie

Kupujúci je povinný preukázať, že jeho nárok na vybavenie reklamácie je oprávnený, tzn., že okrem určenia vád dokladá aj cenu tovaru a miesto a dobu zakúpenia tovaru.  Najlepšie, ak sa preukáže predajným dokladom, záručným listom, resp. iným vierohodným spôsobom.

Záručná doba

Lehota na uplatnenie reklamácie (záručná doba) trvá 24 mesiacov a nadobúda platnosť v okamžiku prevzatia tovaru kupujúcim. Pri použitom tovare može byť záručná doba skrátená na 12 mesačné obdobie. Predávajúci je však povinný kupujúceho s týmto stavom oboznámiť. Právo na reklamáciu tovaru kupujúcemu zanikne, ak nebolo uplatnené v záručnej lehote. Ak dojde k výmene tovaru za nový, záručná doba nadobúda svoju platnosť odznova.

Vybavenie reklamácie

Predávajúci je povinný o oprávnenosti reklamácie rozhodnúť ihned, v zložitejších prípadoch však najneskor do troch pracovných dní. Reklamácia alebo odstranenie vady výrobku musia byť vybavené najneskor do 30 od dňa jej uplatnenia a to bez zbytečného odkladu. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť lehotu dlhšiu. Predávajúci je oprávnený rozhodnúť o reklamácií sám a nieje povinný prijať posudok kupujúceho vykonaný treťou osobou. Tak isto je oprávnený sám rozhodnúť o sposobe opravy. Pokiaľ kupujúci bez súhlasu predávajúceho prenechá tovar na opravu tretej osobe, tak stráca nárok na bezplatné prevedenie opravy.

Rozpor s kúpnou zmluvou

V prípade, že tovar pri jeho prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne uviedol tovar do stavu, ktorý kúpnej zmluve zodpovedá, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, kupujúci môže požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí v prípade, že kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Ak to neodporuje povahe veci, alebo ak sa nepreukáže opak, rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví počas prvých šiestich mesiacov od dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri prevzatí tovaru.

Odstránitelné vady

Sú také vady, ktorých odstránením tovar neutrpí stratu na vzhľade funkcii a kvalite a ich oprava može byť vykonaná v stanovenej lehote. Predávajúci je povinný zabezpečiť, aby takáto vada bola bezplatne a bez zbytočného odkladu odstránená. Charakter vady je oprávnený posúdiť predávajúci. Ak takýto postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci, alebo môže od zmluvy odstúpiť. V prípade, že sa na tovare objaví rovnaká odstranitelná vada opakovane, najmenej však po dvoch opravách, má kupujúci rovnaké práva ako pri vade neodstránitelnej. Tak isto ak sa na tovare vyskytnú aspon tri neodstránitelne vady súčasne.

Neodstránitelé vady

Sú také vady, ktoré už nieje možné odstránit a ktoré bránia tomu, aby bol tovar riadne používaný. V takomto prípade može kupujúci požadovať tovar vyměnit alebo od zmluvy odstúpiť. Ak ja jedná o neodstránitelnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu používaniu tovaru, má kupujúci právo požiadať o primeranú zľavu.